Transporto valdymo įmonėse vairuotojas turi būti visada pasiekiamas, kad prireikus galėtų pranešti apie įvykį, krovinio pažeidimą ar transproto priemonės gedimą, o vadybininkas galėtų atitinkamai greitai reaguoti ir paprasčiau suvaldyti gedimo pašalinimą ir dokumentų apskaitą.

Mobilioji programėlė padeda vairuotojui greičiau užfiksuoti problemą, realiu laiku ją perduoti vadybininkui. Taip pat vieno mygtuko paspaudimu galimybė nurodyti reagavimo greitį ir pažymėti, ar yra reikalinga su juo susisiekti. Esant poreikiui, yra galimybė trumpai aprašyti smulkesnes įvykio detales, pateikti pastabas.

Pačiai kompanijai „Terra Service“ programėlė padeda:

  • operatyviai, profesionaliai ir kokybiškai organizuoti įvykio reguliavimo procesą;
  • palengvinti įvykio įregistravimo tvarką, draudžiamųjų įvykių ir dokumentų apskaitą; jų susisteminimą bei analizę;
  • sumažinti laiko ir papildomų lėšų kelionei sąnaudas, nes draudikui nebereikia vykti į įvykio vietą ir vertinti objektų būklės;
  • sutrumpinti žalos dydžio nustatymo procedūras.

Kompiuteryje esančioje programoje (arba trumpąja žinute, jei yra ne darbo vietoje) informuojamas apie įvykusį įvykį realiu laiku. Pasitelkdamas programą, esančią kompiuteryje, peržiūri visą reikalingą informaciją ir nuotraukas apie užfiksuotą įvykį ir atitinkamai į tai reaguoja, pradeda organizuoti įvykio reguliavimo procesą.

Plačiau apie transporto valdymo sistemą Terra Logistics: www.terralogistics.lt